Salut
Cu ce te putem ajuta?
Comenzi și livrare
Pentru comenzile care depasesc suma de 99 lei, transportul este GRATUIT.
Pentru comenzile sub 99 lei, costul de livrare este 9,99 lei.
Produsele și serviciile oferite pe site sunt disponibile national. Preţul produselor afişat pe site este în lei (RON), are TVA inclus şi nu include costul de livrare, pe care cumpărătorul trebuie să-l suporte sau nu în funcție de valoarea comenzii. Eventualele modificări de preţ, reduceri sau promoţii vor fi menţionate în mod explicit în descrierea produsului.
Comenzile sunt livrate prin firme de curierat.
Termenul de livrare al produselor comandate este între 24-48 ore (în zilele lucrătoare) din momentul expedierii coletului. În perioadele aglomerate acest termen se poate prelungi.
Comenzile plasate joi dupa ora 11:00, vor fi expediate luni deoarece firmele de curierat nu lucrează în weekend.
Zenvita nu este responsabilă de eventualele întârzieri datorate firmelor de curierat. În procesul de livrare, clientul este responsabil de acurateţea adresei de livrare declarată.
- Ramburs: plata se face în numerar (RON) la livrare, în momentul primirii coletului.
- Online cu card bancar. Acceptăm la plată urmatoarele tipuri de card: MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro. Platile sunt procesate prin EuroPayment Services SRL, www.euplatesc.ro.
Aceasta taxă reprezintă garanția pentru produsele cu ambalaj reciclabil incluse în Sistemul de Garanție Returnare, conform legislației în vigoare (Hotărârea nr. 1074/2021). Mai multe detalii în Termene și Condiții.
Retur și modificări comenzi
Kombucha este un produs alimentar care necesită condiții de păstrare la rece. Este în regulă daca produsele stau la temperatura ambientală în timpul tranzitului dar pentru un timp scurt, de 1-2 zile.
Astfel, poti returna produsele cumpărate, în ambalajul original, intact, în maximum 48 ore de la intrarea în posesia produselor prin notificare pe e-mail la hello@zenvita.ro, sub angajamentul scris că din momentul în care au fost primite și până la înmânarea catre curier pentru returnare, produsele au fost ținute în frigider între 2 – 6 grade Celsius.
Clientul va suporta costurile de expediere legate de returnarea produselor.
Zenvita va rambursa suma aferenta produselor returnate în contul indicat de client. Sau la cerere, Zenvita poate înlocui produsele returnate cu alte produse de aceeaşi valoare, alese de către client.
Poți modifica sau anula comanda deja plasată prin notificare pe e-mail la hello@zenvita.ro, fără penalități și fără invocarea unui motiv, înainte de expedierea produsului de către noi.
Daca pachetul cu produsele a ajuns deteriorat și unele sticle au fost sparte, te rugăm să ne trimiți o poza la hello@zenvita sau pe whatsapp la 0773 876 863. Apoi te vom contacta noi pentru transmiterea unui nou colet sau rambursarea sumei.