1. Aspecte generale
Prezentul document stabileste termenele si conditiile de utilizare a acestui site web si conditiile de achizitionare a produselor comercializate prin intermediul acestui site web (denumit in continuare „Termenele si Conditiile”) sau in cadrul unei comenzi efectuate telefonic. Politica de utilizare a Cookie-urilor si Politica de confidentialitate (Prelucrarea datelor cu caracter personal) fac parte integranta din aceste Termene si Conditii si sunt puse, de asemenea, la dispozitia dumneavoastra in cadrul paginii web.
Accesarea si utilizarea website-ului, in scop informativ sau comercial, presupune acceptarea Termenilor si Conditiilor Generale redate.
Prin acceptarea Termenelor si a Conditiilor, Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul declara ca a citit si luat la cunostinta si prevederile Politicii de retur, Politicii de confidentialitate si ale altor documente referite in cuprinsul acestor Termene si Conditii generale si ca este, de asemenea, de acord cu Politica de retur, Politica de confidentialitate, precum si cu toate celelalte documente mentionate in cuprinsul prezentului document. Daca nu sunteti de acord cu Termenele si Conditiile sau cu oricare dintre prevederile Politicii de retur si/sau ale Politicii de confidentialitate si/sau ale oricarui alt document referit mai jos, va rugam sa nu utilizati acest site web.
2. Date de contact
ZENCHAI SRL (denumirea comerciala ”ZENVITA”)
Sediul social in Şos. Alba Iulia nr. 71, bl Y, sc A, et 1, ap 4, Sibiu, judetul Sibiu
Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J32/510/2021
Cod de Inregistrare Fiscala: RO43901397
Punct de lucru in Bucuresti, Strada General Petre Popovat 58, Sector 6
Telefon: 0773 876 863
Aplicația mobilă Whatsapp: 0773 876 863
Serviciul clienti pentru comenzi online /informatii: hello@zenvita.ro
3. Termeni și definiții
Termenele si Conditiile se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri/produse prin intermediul site-ului sau, www.zenvita.ro precum si in cadrul comenzilor efectuate telefonic. In cuprinsul Termenelor si Conditiilor, termenii de mai jos vor avea urmatoarea semnificatie:
ZENVITA – este denumirea comerciala a ZENCHAI SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Şos. Alba Iulia nr. 71, bl Y, sc A, et 1, ap 4, Sibiu, judetul Sibiu, numar de ordine in Registrul Comertului J32/510/2021, cod unic de inregistrare fiscala RO43901397.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Vanzator – societatea comerciala ZENCHAI SRL (ZENVITA).
Practici comerciale – practicile comerciantului in relatia cu consumatorii, respectiv orice actiune, omisiune, comportament, demers sau prezentare comerciala, inclusiv publicitate si comercializare, efectuate de un comerciant, in stransa legatura cu promovarea, vanzarea sau furnizarea unui produs consumatorilor.
Cumparator – persoana fizica majora, persoana juridica sau orice entitate recunoscuta de lege care efectueaza o Comanda in Site sau telefonic. Cumparatori pot fi doar persoanele fizice / juridice ce au capacitate deplina de exercitiu.
Client – persoana fizica majora, persoana juridica care are sau obtine acces la continut (astfel cum este acesta definit mai jos) prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre ZENVITA (telefonic, electronic, etc.) sau in baza unui acord de utilizare existent intre ZENVITA si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT. Client poate fi doar persoana fizica / juridica ce are capacitate deplina de exercitiu.
Utilizator – orice persoana fizica / juridica inregistrata pe Site, care prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.
Vizitator – orice persoana fizica care viziteaza www.zenvita.ro indiferent daca plaseaza sau nu o comanda online.
Consumator – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale.
Continut:
i. Toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic.
ii. Toate informatiile cuprinse in emailurile trimise de catre Vanzator Clientului / Cumparatorului /Utilizatorului prin mijloace electronice sau orice alt mod de comunicare disponibil, fie direct, fie prin reprezentant.
iii. Date referitoare la Vanzator, detalii de contact sau de identificare juridica.
Site / Website – domeniul www.zenvita.ro si subdomeniile acestuia.
Sectiune – o sectiune de pe site-ul web www.zenvita.ro (cum ar fi https://zenvita.ro/magazin/);
Cont – sectiune a magazinului virtual, care presupune existenta unei adrese de email valide si a unei parole care apartin Clientului/ Cumparatorului/Utilizatorului care ii permite acestuia plasarea Comenzii online si care contine detalii referitoare la datele Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului (de ex. adrese de livrare, date facturare salvate, etc.), istoricul comenzilor.
Cosul meu – sectiune din site/cont ce permite Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri pe care doreste sa le achizitioneze.
Comanda – modalitate de comunicare virtuala intre Client si ZENVITA, prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului sau telefonic, intentia de a achizitiona Bunuri de pe Site. .
Bunuri– orice produs listat pe Site, orice produs mentionat in Comanda care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumpratorului ca urmare a unei comenzi.
Contract – contractul incheiat in forma electronica intre ZENVITA si Client/Cumparator prin intermediul magazinului virtual www.zenvita.ro, avand ca obiect produsele selectate prin functia ”Comanda online” sau comandate telefonic printr-un agent de vanzari ZENVITA. Acest contract are natura juridica a contractului la distanta incheiat intre vanzator si cumparator si nu necesita prezenta fizica a nici uneia dintre parti.
Newsletter – Mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv prin posta electronica (email, SMS, whatsupp) cu privire la bunurile sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun de catre Vanzator Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Pret de Vanzare – contravaloarea Bunului, pretinsa si solicitata de catre Vanzator, evidentiata corespunzator Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului.
Factura – este un document contabil emis de furnizor catre Client/Cumparator. Pentru Comenzile Online, Factura se trimite electronic de catre ZENVITA la adresa de email mentionata de Cumparator in Contul sau aceasta se transmite impreuna cu coletul.
Cost de livrare – costul aferent transportului, calculat in functie de dimensiunile si greutatea produselor comandate. Informatii referitoare la costul de livrare regasiti atat in procesul de lansare a comenzii cat si in Cosul meu, in momentul finalizarii comenzii.
Notele de transport (awb-uri sau avize de expeditie) – documente care insotesc coletele livrate prin curier rapid. Aceste inscrisuri nu reprezinta documente fiscale si nu tin loc de factura fiscala.
Recenzie / Review – evaluare a Produselor redactata de catre Client/Cumparator/Utilizator pe baza experientei personale.
Sistem de Garanție – Returnare sau SGR – sistem unic la nivel național conceput, implementat și administrat de către Administratorul SGR (RETURO SISTEM GARANTIE RETURNARE S.A.), obligatoriu incepand cu data de 30 noiembrie 2023, prin care Cumparatorul, in calitate de consumator sau utilizator final ce achiziţionează pentru consum propriu Produse in Ambalaje SGR, la achiziționarea unui Produs în Ambalaj SGR, plăteste Vânzătorului o Garanție SGR care ii va fi restituită Cumparatorului atunci când acesta din urma va returna Ambalajul SGR la un Punct de returnare.
Produs in Ambalaj SGR – o singură unitate de produs îmbuteliată într-un singur Ambalaj SGR.
Ambalaje SGR – Ambalaje primare nereutilizabile din sticlă, plastic sau metal, cu volume cuprinse între 0,1 l şi 3 l inclusiv, utilizate pentru bere, mixuri de bere, mixuri de băuturi alcoolice, cidru, alte băuturi fermentate, sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare, ape minerale şi ape de băut de orice fel, vinuri şi spirtoase, care poartă Marcajul SGR în conformitate cu legislația aplicabilă. Nu fac obiectul SGR următoarele: pahare pentru băuturi, ambalaje de tip pouches – ambalaje flexibile de tip pungă în straturi, bag-in-box – băuturi în cutie închisă de carton şi orice alt ambalaj care nu îşi poate păstra forma după golire; ambalajul se consideră deşeu de ambalaj atunci când este predat spre reciclare.
Garanția SGR – garantie plătită de către Cumparator, Vanzatorului, la momentul achiziționării unui produs în Ambalaj SGR, distinctă de prețul produsului, gestionată în cadrul SGR de către Administratorul SGR şi care este restituită integral Cumparatorului la momentul returnării Ambalajului SGR la un Punct de Returnare. Cumparatorii au posibilitatea de a returna Ambalajul SGR în vederea restituirii Valorii garanţiei în cadrul oricărui Punct de returnare de pe teritoriul României.
Valoarea garanţiei SGR – Începând cu data intrării în funcţiune a SGR, respectiv 30 noiembrie 2023, valoarea garanţiei este în cuantum de 0,5 lei pentru toate tipurile de ambalaj SGR. Aceasta va putea fi modificata, in conditiile legii.
Punct de Returnare – Spațiu organizat şi gestionat de către unul sau mai mulți comercianți, respectiv de comercianți în parteneriat cu unități administrativ teritoriale sau asociații de dezvoltare intercomunitară, în care Ambalajele SGR sunt returnate de către Cumparator, în vederea restituirii Garanției. Potrivit legii, Vanzatorul nu are obligatia să organizeze Puncte de returnare si nici sa preia Ambalaje SGR. Cumparatorii au posibilitatea de a returna Ambalajul SGR în vederea restituirii Valorii garanţiei în cadrul oricărui Punct de returnare de pe teritoriul României.
4. Informații despre serviciul ZENVITA online, produsele comercializate si disponibilitatea acestora
ZENVITA ia toate masurile pentru a se asigura ca informatiile referitoare la disponibilitatea produselor in stoc sunt corecte, insa din motive ce tin de dinamica stocurilor si momentul inregistrarii platilor, exista cazuri in care produsul sa nu mai fie disponibil in stoc pentru a putea fi livrat. In astfel de situatii, ZENVITA va informa Clientul in cel mai scurt timp, pentru anularea Comenzii/Contractului, stabilirea unui nou termen de livrare sau, dupa caz, optiunea de a cumpara un alt Produs.
ZENVITA are dreptul, in orice moment, sa modifice, sa suspende sau sa inceteze comercializarea online a Produselor, partial sau in totalitate, temporar sau permanent, cu sau fara notificare prealabila. Vanzatorul nu va fi responsabil pentru nicio modificare, suspendare sau intrerupere a comercializarii online a Produselor , fara ca prin aceasta prevedere sa se aduca atingere drepturilor imperative pe care legea le recunoaste consumatorilor. De asemenea, Comenzile inregistrate si cu privire la care s-a incheiat in mod valabil un contract cu ZENVITA conform acestor Termene si Conditii, anterior operatiunilor de modificare, suspendare sau incetare dispuse, vor fi in mod corespunzator executate de ZENVITA, cu exceptia cazurilor in care operatiunile de modificare, suspendare sau incetare deriva din cauze exoneratoare de raspundere in materie contractuala, cum ar fi, dar fara a se limita la, forta majora.
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele de email mentionate la sectiunea ”Contact” din site si detaliate la punctul 2 din prezentele termene si conditii.
In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client/Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la: comisioane de plata cu cardul sau comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care sunt percepute de banca emitenta a cardului. Responsabilitatea pentru astfel de actiuni sunt numai Clientul/Cumparatorul.
Dupa achizitionarea unui Bun, Clientului/Cumparatorului i se poate cere prin email inscrierea unui review (recenzie) legat de bunul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Client/Cumparator in Cont sau la adresa de email folosita de acesta la momentul realizarii comenzii, dupa caz. In acest fel, Clientul/Cumparatorul poate contribui la informarea altor posibili Clienti/Cumpratori de pe site. Vanzatorul nu este responsabil de informatiile cuprinse in review-uri/recenzii.
Disponibilitatea Bunurilor va fi afisata pe Site dupa cum urmeaza:
i. “in stoc”– bunul exista in stoc;
iii. “stoc epuizat”– Bunul nu mai este disponibil in stoc.
5. Preturi si modalitati de plata
Preţul produselor afişat pe site este în lei (RON), are TVA inclus (19%) şi nu include taxa de transport si ramburs, pe care cumpărătorul trebuie să o suporte in functie de valoarea comenzii. Eventualele modificări de preţ, reduceri sau promoţii vor fi menţionate în mod explicit în descrierea produsului.
Plata produselor se efectuează în numerar la livrarea produsului sau prin card debit / credit la plasarea comenzii online.
Plata la livrare: comanda se achită în momentul livrării comenzii prin plata ramburs.
Plata online: comanda se achită cu cardul bancar prin intermediul EuroPayment Services SRL, www.euplatesc.ro. În cazul în care ați ales metoda de plată cu ajutorul cardului bancar, este necesar să completați un formular cu informații despre cardul dumneavoastră, pe o pagină securizată detinuta de EuroPayment Services SRL.
6. Politica de livrare
Pentru comenzile care depasesc suma de 90 de lei cu livrare în București, transportul este GRATUIT.
Pentru comenzile care depasesc suma de 180 de lei cu livrare în România, transportul este GRATUIT.
Pentru restul comenzilor se aplică o taxa de transport de 10 lei.
Produsele si serviciile oferite pe site sunt disponibile national. Preţul produselor afişat pe site este în lei (RON), are TVA inclus şi nu include taxa de transport si ramburs, pe care cumpărătorul trebuie să o suporte in functie de valoarea comenzii. Eventualele modificări de preţ, reduceri sau promoţii vor fi menţionate în mod explicit în descrierea produsului.
Comenzile sunt livrate prin firme de curierat.
Termenul de livrare al produselor comandate este între 24-48 ore (în zilele lucrătoare) din momentul expedierii coletului. În perioadele aglomerate acest termen se poate prelungi.
Comenzile plasate joi dupa ora 14:00, vor fi expediate luni deoarece firmele de curierat nu lucreaza in weekend.
Zenvita nu este responsabilă de eventualele întârzieri datorate firmelor de curierat. În procesul de livrare, clientul este responsabil de acurateţea adresei de livrare declarată.
7. Politica de retur
Kombucha este un produs alimentar care necesită condiții de depozitare și transport cu temperatură controlată.
Astfel, poti returna produsele cumpărate, în ambalajul original, intact, în maximum 48 ore de la intrarea în posesia produselor prin notificare pe e-mail la hello@zenvita.ro, sub angajamentul scris ca din momentul în care au fost primite și până la returnare produsele au fost ținute în frigider între 2 – 6 grade Celsius.
Clientul va suporta costurile de expediere legate de returnarea produselor.
Zenvita va rambursa suma aferenta produselor returnate în contul indicat de client. Sau la cerere, Zenvita poate înlocui produsele returnate cu alte produse de aceeaşi valoare, alese de către client.
8. Modificare sau anulare comanda
Poți modifica sau anula comanda deja plasată prin notificare pe e-mail la hello@zenvita.ro, fără penalități și fără invocarea unui motiv, înainte de expedierea produsului de către noi.
Daca pachetul cu produsele a ajuns deteriorat și unele sticle au fost sparte, te rugăm să ne trimiți o poza la hello@zenvita sau pe whatsapp la 0773 876 863. Apoi te vom contacta noi pentru transmiterea unui nou colet sau rambursarea sumei.